در این بخش به پرتکرارترین سوالات شما درباره سفارش، پرداخت، تحویل و استفاده از محصولات دیجیتال در فروشگاه پریم (Prem.ir) پاسخ دادهایم. اگر سوالی خارج از موارد زیر داشتید، میتوانید از طریق چت آنلاین یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.
سوالات مربوط به ثبت سفارش
۱. چطور میتونم از سایت پریم خرید کنم؟ خیلی ساده! فقط با وارد کردن شماره موبایل، وارد حساب کاربری میشوید، محصول مورد نظر را انتخاب و سفارش را ثبت میکنید. نیازی به ثبتنام پیچیده نیست.
۲. آیا برای خرید باید حتما ثبتنام کنم؟ خیر، با ورود پیامکی بهراحتی وارد حساب کاربری میشوید و سفارشتان را ثبت میکنید.
سوالات مربوط به پرداخت
۳. پرداخت من امنه؟ بله. تمام پرداختها از طریق درگاه امن زرینپال انجام میشود و اطلاعات شما به صورت رمزنگاری شده پردازش میشود.
۴. امکان پرداخت با رمز پویا هست؟ بله، هنگام پرداخت، رمز پویا (رمز یکبار مصرف) توسط بانک از شما درخواست میشود.
سوالات مربوط به زمان و نحوه تحویل
۵. سفارش من کی آماده میشه؟ بیشتر محصولات دیجیتال بین ۵ دقیقه تا ۲ ساعت کاری پس از خرید آماده و تحویل داده میشوند. محصولات خاص ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشند که در توضیحاتشان ذکر شده.
۶. چطور متوجه بشم سفارشم آماده شده؟ اطلاعات سفارش در پنل کاربری و همچنین از طریق پیامک یا واتساپ برای شما ارسال میشود.
سوالات مربوط به استفاده از محصولات
۷. چطور از گیفت کارت استفاده کنم؟ باید کد گیفت کارت را در اکانت مربوطه ردیم (redeem) کنید. آموزش کامل در صفحه محصول یا بخش «آموزش فعالسازی» آمده است.
۸. اگر محصولی نیاز به فعالسازی توسط فروشگاه داشته باشه چی؟ در این موارد، تیم پشتیبانی پریم اکانت شما را شارژ میکند. شما فقط وارد شوید و استفاده کنید!
۹. اطلاعات ورود به اکانت رو کجا دریافت میکنم؟ پس از ثبت سفارش، اطلاعات ورود در بخش «سفارشها» و گاهی از طریق پیامک یا واتساپ برایتان ارسال میشود.
سوالات مربوط به پشتیبانی
۱۰. اگر مشکلی پیش اومد، چطور پشتیبانی بگیرم؟ از طریق چت آنلاین داخل سایت یا پشتیبانی واتساپ در سریعترین زمان پاسخگوی شما هستیم.